قیمت پایه فنس

پایه فنس( نو) ارتفاع ۲

لوله ۵ سانتی متر | ضخامت ۲ میلی متر
270000 تومان هر عدد

پایه فنس متوسط

وزن: حدودا ۳ کیلوگرم

پایه فنس( نو ) سبک ارتفاع ۲٫۴

لوله ۵ سانتی متر | ضخامت ۲ میلی متر
310000 تومان هر عدد

پایه فنس متوسط

وزن: حدودا ۵ کیلوگرم

پایه فنس( نو ) ارتفاع ۳

لوله ۵ سانتی متر | ضخامت ۲ میلی متر
370000 تومان هر عدد

پایه فنس متوسط

وزن: حدودا ۷ کیلوگرم

پایه فنس( دست دو) ارتفاع ۲

نبشی ۴٫۵ گالوانیزه| ضخامت ۳٫۵ میلی متر
140000 تومان هر عدد

نبشی دست دو گالوانیزه

وزن: حدودا ۳٫۸ کیلوگرم

پایه فنس( دست دو) ارتفاع ۲٫۴

نبشی ۴٫۵ گالوانیزه| ضخامت ۳٫۵ میلی متر
160000 تومان هر عدد

نبشی دست دو گالوانیزه

وزن: حدودا ۴٫۸ کیلوگرم

پایه فنس( نو ) ارتفاع ۳

لوله ۵ سانتی متر| ضخامت ۱ میلی متر
موجود نیست هر عدد

پایه فنس با وزن سبک

وزن: حدودا ۵ کیلوگرم

پایه فنس( دست دو ) ارتفاع ۲

لوله ۵ سانتی متر | ضخامت ۲٫۵ میلی متر
200000 تومان هر عدد

لوله داربستی سنگین

وزن: حدودا ۵ کیلوگرم

پایه فنس( دست دو ) ارتفاع ۲٫۴

لوله ۵ سانتی متر | ضخامت ۲٫۵ میلی متر
230000 تومان هر عدد

لوله داربستی سنگین

وزن : حدودا ۷ کیلوگرم

پایه فنس( دست دو ) ارتفاع ۳

لوله ۵ سانتی متر | ضخامت ۲٫۵ میلی متر
295000 تومان هر عدد

لوله داربستی سنگین

وزن: حدودا ۱۰ کیلوگرم

پایه فنس

برای اجرای حصارکشی توسط توری های حصاری و  دور باغی و اجرای انواع سیم خاردار باید از ستون هایی استفاده کرد که در عین حفظ زیبایی میزان استحکام حصار را نیز تضمیین کند.

این محصول هم به شکل لوله و هم به شکل قوطی پروفیل تولید میشوند.ارتفاع آنها با توجه به ارتفاع حصارکشی متنوع است و معمولا از ۲ متر تا ۲/۵ و ۳ متری در بازار موجود است.در این سایت میتوانید قیمت پایه فنس و قیمت پایه فنس دست دوم را به روز دنبال کنید و اگر قصد خرید پایه فنس را داشته باشید اطلاعات کاملی از این محصول کسب نمایید.

پایه فنس

انواع موجود این محصول:

  • سیاه
  • گالوانیزه

این محصول هم به صورت آهن سیاه رنگ شده و هم پایه های گالوانیزه ضد زنگ موجود است.

جنس این محصولات از نوع فولاد رنگ شده و نیز گالوانیزه هستند. این پایه ها در اندازه های ۴ یا ۱ و ۱/۴ ، ۵ یا ۱ و ۱/۲ اینچ ، ۶ یا ۲ اینچ وجود دارند. ارتفاع این تجهیزات بین یک و نیم تا سه متر ( ۱٫۵ ، ۲ ، ۲٫۵ ، ۳ متر ) تغییر می کند.

اگر قصد خرید پایه فنس  را دارید در این سایت قیمت های به روز و مقالات را دنبال کنید.

پایه فنس برای نگهداری از فنسهای حصاری و سیم خاردار از انواع پایه استفاده میشود پایه ها می توانند با توجه به کاربری و هم این چنین مصالح موجود در محل جنس های مختلفی داشته باشند

برای نگهداری از فنس های فلزی بهترین نوع پایه که پیشنهاد می‌شود پایه های فلزی و بتنی می باشد ،  پایه های فلزی دارای انواع مختلفی از جمله پایه فلزی لوله سیاه و پایه‌های گالوانیزه می باشند که نوع گالوانیزه آن بسته به نوع گالوانیزاسیون به دو نوع سرد و گرم تقسیم بندی می شود.

برای ساخت پایه های فلزی می توان از لوله های نو و دست دوم داربستی استفاده کرد از مزایای استفاده از لوله های داربستی دست دوم می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد همچنین لوله های داربستی دارای ضخامت دو و نیم میل بوده که وزن بسیار مناسبی برای نگهداری فنس ایجاد می کند.

لوله های رخم از انواع سایزهای ۴ ، ۵ ، ۶ و در ضخامت های یک میل تا دو میل ساخته می شوند که بنا به نوع سفارش مشتری می‌تواند سایزهای دیگر هم تولید شود اما از دید فنی پایه فصل هر چقدر که سنگین تر باشد.

برای اجرا مناسب تر است و دوام فنس کشی را بالا میبرد نوع دیگر پایه فنس ،  پایه های بتنی می باشد که وزن بسیار بالا و مناسبی را ایجاد می کند و مقاومت بسیار بالایی با شرایط  محیط خشن ایجاد می کند و معایب آن می توان به وزن بسیار زیاد آن اشاره کرد که در حمل و نقل آن کمی مشتری را دچار مشکل می کند .

در مجموعه آهن هفت پایه های فلزی به دو نوع نو و دست دوم تولید می شود در کارگاه آهن ۷ ما پایه فنس را با توجه به نیاز مشتری به هر ارتفاعی که سفارش بدهند تولید می کنیم.

و از این حیث محدودیتی برای سفارش نداریم سایز های پر فروش این محصول دو متر و دو متر ۴۳ متر برای حصارکشی روی زمین و یک متری برای حصارکشی روی دیوار مناسب است زمان می‌توان با ایجاد خم بر روی این پایه ها با استفاده از سیم خاردار میزان حفاظت از داخل زمین را بالا برد.